Biblie

Chrzest wodny w Nowym Prawie?

7 maja 2015
Rafal Kudrański
Rafal Kudrański
Chrzest wodny jest praktykowany w każdej z największych ówczesnych organizacji religijnych światowego chrześcijaństwa.
Najbardziej istotne w tych WSZYSTKICH to fakt, że KAŻDA z nich posiada DOKTRYNĘ, która mówi, że WODNY CHRZEST jest WYMAGANY by zostać Zbawionym (tj. być uczestnikiem Królestwa Bożego, odzyskać status Dziecka Bożego, uzyskać Życie Wieczne). Jeśli uważasz, że to nie prawda to ukażę Tobie DOKŁADNIE, że jesteś w błędzie.
I przede wszystkim rozwinę wątpliwości czym jest Chrzest w Nowym Prawie Chrystusa i czy w ogóle istnieje w nim ten ŚWIATOWY chrzest wodny.
Jest to artykuł ściśle powiązany z NAJWAŻNIEJSZYM artykułem na blogu – „Nowe Prawo Chrystusa – DOSKONAŁA Droga Zbawienia”.

Spójrzmy na poniższe zdjęcia z praktyki religijnej wodnego chrztu:

Kościół Katolicki

chrzest_katolicy

Kościół Prawosławny

chrzest_prawoslawie

Kościół Zielonoświątkowy

chrzest_zielonoswiatkowcy

Kościół Chrześcijan Babtystów

chrzest_babtysci

Kościół Adwentystów Dnia Siódmego

chrzest_adwentysci

Kościół Luterański

chrzest_luteranie

Świadkowie Jehowy

14.07.2012 KONGRES SWIADKOW JEHOWY STADION MIEJSKI WROCLAW CHRZEST

14.07.2012 KONGRES SWIADKOW JEHOWY STADION MIEJSKI WROCLAW CHRZEST

Niewątpliwie wszystkie te powyższe organizacje religijne opierają się na fundamencie Biblii – a dokładnie na zapisie kanonu Nowego Testamentu, zatwierdzonego przez papieży.
Pomimo nawet radykalnie różnych dogmatów wiary, organizacje te mają WSPÓLNY szczegół – wodny chrzest.
Nie jest to jakiś mały szczególik a POWAŻNY DOGMAT ich wiary ponieważ… jest on WARUNKIEM DO ZBAWIENIA!
Jeśli nie wiesz tego to, że OSZUKUJESZ SAMEGO SIEBIE lub po prostu nie znasz dogmatów tych najważniejszych kościołów światowego chrześcijaństwa.
Dlatego by Wam drodzy Czytelnicy pokazać jakie PRAWDZIWE DOKTRYNY pod tym wodnym chrztem zajmę się najpierw FAŁSZYWYMI kościołami światowego FAŁSZYWEGO chrześcijaństwa a następnie ukażę Wam czym jest NAPRAWDĘ Chrzest Nowego Prawa.

Wpierw popatrzcie jeszcze raz na powyższe zdjęcia z chrztu w tych kościołach.
Mam pytanie: Co łączy te WSZYSTKIE rytuały chrztu wodnego?

Przede wszystkim to, że aby go PRZYJĄĆ musicie POLEGAĆ NA MINIMUM JEDNEJ LUDZKIEJ OSOBIE!

Jednym słowem – jesteście UZALEŻNIENI od DRUGIEGO CZŁOWIEKA!

Poruszyłem po części już tą sprawę w najważniejszym artykule na blogu o Nowym Prawie Chystusa, który jeśli nie czytaliście KONIECZNIE to zróbcie. Ten artykuł niejako jest kontynuacją/drugą częścią tego artykułu.

Jeśli potrzebujemy śmiertelnego człowieka aby przyjąć ten chrzest to czy może on być warunkiem DOSKONAŁEJ Ofiary naszego Zbawiciela?

Zatem zapraszam do poznania prawdy o chrzcie wodnym.

CHRZEST „WODNY” W KOŚCIELE KATOLICKIM

chrzest_katolicy

Kościół katolicki jest tak jaskrawy swoimi naukami do przekazu Biblijnego, że aż razi w oczy! Lecz ślepcy i tak nie zostaną oślepieni…

Chrzest niemowląt bezsprzecznie NIE ma ŻADNEJ podstawy w Apostolskiej Ewangelii naszego Pana. Co ciekawe – również nie ma żadnej podstawy w kąkolu Nowego Testamentu.

Czym jest omawiany i przedstawiany chrzest dla kościoła katolickiego?

Spójrzmy do najważniejszego wyjaśnienia wiary i nauk – czyli katechizmu katolickiego:

str. 304
chrzest1

Katolicka doktryna jasno naucza, że ten chrzest „święty” w formie wodnej jest FUNDAMENTEM całego życia chrześcijańskiego. Tak na dobrą sprawę jeszcze dosadniej porównuje ten akt do Chrystusa pisząc iż jest „bramą życia duchowego”. Bardzo ciekawe wyjaśnienie w stosunku do samych słów naszego Pana:

„Ja jestem bramą. Jeżeli ktoś wejdzie przeze Mnie, będzie zbawiony – wejdzie i wyjdzie, i znajdzie paszę.”  Ew. Jana 10, 9

W dalszej części katechizm określa bezsprzecznie, że ten chrzest katolicki jest momentem ZBAWIENIA gdyż, dzięki niemu człowiek zostaje wyzwolony od grzechu i odradza się jako dziecko Boże.

Więc woda jest „symbolem/ucieleśnieniem” Ofiary Chrystusa. Jeśli mielibyście nadal wątpliwości to spójrzmy co innego o nim mówi nam szatanistyczna encyklopedia wiary (czyt. katechizm katolicki).

str. 180
chrzest_2woda

Nowo narodzenie o którym mówi nasz Pan, (najdobitniej w Ewangelii Jana) a tym samym Zbawienie dokonuje się w kościele katolickim przez WODĘ chrzcielną. Takie jest dokładnie stanowisko papieskie.
Oczywiście ich fundamentem do tego jest kąkol szatański lecz również opierają się na JEDYNEJ informacji o wodzie w związku z Ofiarą Chrystusa – wodą która wypłynęła z Jego boku, o wspomniał JEDYNIE Święty Jan w swojej Ewangelii. Papieże jak i ich „zwodnicze odnogi” kościołów protestanckich/charyzmatycznych, CHYTRZE manipulują znaczenie tego wydarzenia wspomnianego przez Jana. Po to robią to by podtrzymać MAGIĘ „nowo narodzenia” przez wodny chrzest.
Zajmę się tym zagadnieniem później, oczywiście aby była jasność.

Co takiego „ciekawego” jeszcze nauczają papieskie dogmaty wiary:

str. 305
chrzest plosnosc

Papieże uwielbiają słowo płodność i ją celebrować. Uwielbiają jej symbole co również ostatnio podczas wielkiej nocy mogliśmy uświadczyć… Link do artykułu
Nawet w wodzie widzą znaczenie „płodności”…

str. 305
chrzest zrodlana

Jak oni się lubują w symbolice. Na wszystko znajdą symbol i tak na dobrą wszystko przypasują do Biblii – wg ich opinii oczywiście. Ale nie sposób nie odnieść wrażenia w ich naukach jacy to „my” wierni GŁUPI jesteśmy by to ogarnąć własnym TĘPYM umysłem..
A woda destylowana co dla Was oznacza moi symboliczni „guru”???
W tym bełkocie teologicznym znowu świadczą, że ten wodny chrzest jest momentem skorzystania z Ofiary Chrystusa.

Ale czy aby na pewno ich sposobu Ofiary, na który mówią iż jest DOSKONAŁA jak to Pismo mówi?

Pomijam tu sytuację przejścia tej bramy – rzekomego Chrystusa – w pieluszkach i nie umiejąc nawet moczu kontrolować… Jak ma przejśc przez bramę Zbawienia dzidziuś który… nie umie chodzić??? Czy może WEJŚĆ? Chrystus jasno mówi o tym przecież i nie ma co do tego wątpliwości.
No ale dla watykańskich szatanistów przez bramę mogą Cię przenieść Twoi rodzice. Aby tylko mieli pewność, że pieluszka jest czysta…

Sprawa iż człowiek musi najpierw UWIERZYĆ w Zbawiciela już nie jest do przeskoczenia bo jakże może w takie „Coś” uwierzyć jeśli nie może uwierzyć jeszcze, że można kontrolować mocz ( i „dwójkę”) i nie trzeba tym samym pod siebie robić…????

Ale wróćmy do doskonałości papieskich nauk, które teraz zgłębiamy.
Ten temat już ukazałem w artykule o Nowym Prawie lecz ten przykład ukazałem jeśli byłbym już ochrzczonym katolikiem.
A gdy nie byłbym katolikiem OCHRZCZONYM i uderzyłby we mnie samochód tak poważnie ,że byłbym konający to… musiałby najpierw przybiec ksiądz z wodą chrzcielną i udzielić mi chrztu bym stał się W KOŃCU dzieckiem Bożym i tym samym skorzystał z DOSKONAŁEJ Ofiary naszego Pana.
Bóg nie mógłby stworzyć tak NIE sprawiedliwego i NIE doskonałego systemu Zbawienia opartego na DOSKONAŁEJ Ofierze Swojego Syna.

Czyż to nie absurd?
Oczywiście!
Lecz ludzie są tak OMAMIENI MAGIĄ szatańskiej indoktrynacji, że w ogóle się nie zastanawiają w CO WIERZĄ! Biblia dla katolików jest jak ZAKAZANA KSIĘGA – którą niemal KAŻDY ma w domu ale NIE WOLNO DOTYKAĆ a tym bardziej CZYTAĆ. Taka jest prawda smutna i mam nadzieję, że Drodzy Czytelnicy jesli jesteście katolikami – ujrzycie w końcu ŚMIERTELNĄ I MARTWĄ wiarę, która karmi Wasze dusze ZGNILIZNĄ.

Na koniec chciałbym pokazać jak to działa w szatanistycznym misterium „pańskim”:

katechizm katolicki str. 307
chrzest_wtajemniczenie

Drodzy Czytelnicy tak działają od dawien dawna TAJEMNE stowarzyszenia, które wyznają W UKRYCIU przed ludźmi prawdziwe oblicze ich oddaniu szatanowi. Mają ETAPY WTAJEMNICZENIA. Etapy, które tutaj jawnie ukazują dla FAŁSZYWEJ wiary w Prawdziwego Boga.
Nie łudźcie się, że KIEDYKOLWIEK przejdziecie do końca te etapy wtajemniczenia. To jest ich sekretna wiedza, którą NISZCZĄ Twoją duszę odrywając Cię od Boga Żywego.
Dopóki nie otworzysz oczu na ten MARTWY system wiary – dopóty będziesz kroczył w KRAINIE CIEMNOŚCI – UMARŁYCH.

CHRZEST „WODNY” W KOŚCIELE PRAWOSŁAWNYM

chrzest_prawoslawie

Utworzenie kościołu prawosławnego na wschodzie miało na celu przede wszystkim rozbić jedność narodów Europy i poróżnić jeszcze bardziej Słowian. Taki był cel moim zdaniem.
Pomimo, rzekomego oderwania się kościoła prawosławnego nie sposób nie dostrzec jakże wielkich podobieństw.
A czym jest w doktrynach ten wodny chrzest, również praktykowany na niemowlętach?
Dokładne wyjaśnienie możemy otrzymać z samego źródła, którym jest wyjaśnienie Prawosławnego Punktu Duszpasterskiego w Warszawie ( link do pobrania dokumentu ):

chrzest prawoslawie dok

Czyż nie identyczny opis działania wodnego chrztu do papieskich nauk?
Ewidentnym elementem, który obmywa wiernych z grzechu i tym samym rodzi na nowo jest FIZYCZNA WODA.
Woda, nad którą duchowni muszą odprawić wcześniej RYTUAŁ RELIGIJNY by ja uświęcić. Oczywiście to samo odbywa się w papieskiej tajemnicy wiary gdzie ZWYKŁĄ FIZYCZNĄ WODĘ również uświęcają „w liturgii Wigilii Paschalnej, podczas błogosławieństwa wody chrzcielnej,[..]” (katechizm str. 305)

Dokładny cały przebieg rytuału można pobrać z tego linku
Opis zaczarowania wody w „święconą” tak przebiega:

chrzest prawoslawie dok 2Jak możecie zobaczyć – łaska zbawienia (z małej litery CELOWO chyba…) najpierw MUSI zostać zesłana na FIZYCZNA WODĘ a dopiero za pośrednictwem „3ciej osoby” (czyt. duchownego) może zostać „wylana” na człowieka.
Cóż za „DOSKONAŁA” droga zbawienia! Nie dziwię się, że jest napisane zbawienie z małej litery bo to zbawienie prawosławne NIE ma nic wspólnego z PRAWDZIWĄ Ofiarą – DOSKONAŁĄ – Nowego Przymierza!
Według tych szatanistycznych doktryn NIE ma osobistej relacji Zbawienia między Zbawicielem a człowiekiem. No i potrzebny jest ktoś inny by pomóc w Zbawieniu… Chrystus nie wystarcza przecież…

Spójrzmy jak to celebrują dorośli prawosławni, Święto Chrztu Pańskiego zwane inaczej Świętem Jordanu – aby uczcić chrzest Chrystusa… a tym samym swój również…

An Orthodox priest splashes water on a believer as part of celebrations of the Epiphany holiday 90km outside of Bishkek in Sosnovka on January 19, 2009. For Christians, the Epiphany celebrates the baptism of Christ by John the Baptist in the river Jordan.     AFP PHOTO / VYACHESLAV OSELEDKO
Ukrainian Orthodox believers plung into icy waters of a Dniper river pond in celebration of the Epiphany holiday in Kiev on January 19, 2009. For Christians, the Epiphany celebrates the baptism of Christ by John the Baptist in the river Jordan. AFP PHOTO/ SERGEI SUPINSKY

————————————————————————————————————————————————-

Teraz chciałbym się zająć stanowiskiem kościołów protestanckich, tzw. charyzmatycznych.
Jest to bardzo SMUTNA część ponieważ oni – Ci, którzy uważają siebie za „kroczących z Duchem Świętym” jak bardzo często zarzucają innym Polakom – katolikom – iż papieski system zbawienia, który odbywa się za pomocą chrztu świętego na niemowlaczkach/dzieciach jest NIE BIBLIJNY.
Ile jest materiałów na ten temat na internecie (filmików, artykułów) naznaczonych duchem świętym, tych charyzmatycznych wybrańców boga to aż głowa mała..
Drodzy charyzmatycy już w artykule o DOSKONAŁYM Nowym Prawie ukazałem, że Wasz system wierzeń jest NIE doskonały a tym samym nie pochodzi od Prawdziwego Zbawiciela – Chrystusa.
W tym artykule zajmę się DOGŁĘBNIE Waszą kąkolową INNĄ ewangelią.

Drodzy Czytelnicy chciałbym Wam wszystkim zwrócić uwagę jak WIELE różnic możemy spotkać pomiędzy tymi największymi i najpopularniejszymi organizacjami/zborami/kościołami charyzmatycznymi. Nie będę już mówił o niesamowitej liczbie innych kościołów ewangelicznych, w których również głoszone są jakże inne nauki.
Dlaczego o tym wspominam?
Jest to bardzo istotny PROBLEM całego ówczesnego światowego Chrześcijaństwa. Nie spotkałem się jeszcze aby ktoś podszedł w ten sposób jak ja chcę ukazać powody w sprawie FUNDAMENTALNEGO PROBLEMU z jakim się boryka światowy chrześcijanizm. I tu nie wliczam tylko charyzmatyków lecz WSZYSTKICH – łącznie z katolicyzmem, prawosławiem czy też świadkami jehowy (choć ciężko mi ich w ogóle nazywać nawet fałszywymi chrześcijanami bo przecież nie uznają Chrystusa za Pana).

Zapoznajcie się z bardzo ważnymi słowami samego Pana:

„Jeśli jakieś królestwo wewnętrznie jest skłócone, takie królestwo nie może się ostać. I jeśli dom wewnętrznie jest skłócony, to taki dom nie będzie mógł się ostać. Jeśli więc szatan powstał przeciw sobie i wewnętrznie jest skłócony, to nie może się ostać, lecz koniec z nim.” Ew. Marka 3, 24-26

Tutaj mamy IDEALNY obraz ówczesnego światowego chrześcijanstwa!

Pomimo dążeń do ekumenii każdych z kościołów to skłócenie ewidentnie można zobaczyć na szczeblach najniższych – a zarazem tych najważniejszych czyli wiernych. Katolicy nazywają WSZYSTKICH z innych kościołów, heretykami i sekciarzami a oni odwdzięczają się papieskim wiernymi jakże ostrymi słowami „BAŁWOCHWALCY!” itp. Nie sposób nie zauważyć „napięcia wojennego” pomiędzy Rzymem a protestantami.
Ale co „najlepsze” – czyż nie ma skłóconego protentantyzmu ze sobą? Oj i to jak! Jedni głoszą, że należy czcić sobotę a inni że niedzielę itp! Jakież dopiero to „napięcie wojenne” można odczuć pomiędzy właśnie protestantami/charyzmatykami!

Czyż według słów Chrystusa taki dom może się ostać??

Pewnie teraz mi zarzucicie jak to? Przecież my należymy do innych domów!

Oj nie Kochani – należycie do tego SAMEGO DOMU.

Dlaczego? …

Ponieważ Wasze mają ten SAM FUNDAMENT!
To że zewnętrzną elewację macie innego koloru to nie znaczy, że nie jest to ten sam dom!   Czyż blok 7-piętrowy nie jest tym samym budynkiem co blok 11-piętrowy? Pomimo, że jeden jest szary a drugi beżowy??? Oczywiście, ze to ten sam budynek – z tą samą konstrukcja-FUNDAMENTEM – różniący się tylko wielkością i kolorem!

Światowe chrześcijaństwo ma również WSPÓLNY FUNDAMENT jakim jest KĄKOL SZATAŃSKI. I tutaj mamy sedno!

Pomimo, różnych „długości schodów”, pokolorowanych innymi farbami drzwi i okien macie ten SAM FUNDAMENT prowadzący do NIE doskonałej ofiary FAŁSZYWEGO nowego przymierza!

Dlatego jesteście tak różni i skłóceni pomimo TYCH SAMYCH ŹRÓDEŁ – ponieważ są nimi szatański kąkol!

Gdyby rzeczywiście cały kanon Biblijny jaki został przyjęty przez światowe chrześcijaństwo był NATCHNIONY przez Boga NIE BYŁOBY  podstaw do takich „KŁÓTNI” o których mówi nam sam Autor Słowa Bożego.

To jest fundamentalna sprawa, którą należy ROZWAŻYĆ jako POWÓD do takiego rozłamu RZEKOMEGO Chrześcijaństwa.
A o tym kompletnie się nie mówi a mydli oczy przede wszystkim przez pastorów protestanckich!

Drodzy Czytelnicy – gdy odrzucony został by kąkol – nie miałaby prawa istnieć ŻADNA obecna organizacja religijna światowego FAŁSZYWEGO Chrześcijaństwa.

I tak jak sam nasz Zbawiciel mówi – NIE OSTOJĄ SIĘ – te fałszywe religie ponieważ już ŚWIADCZYMY poprzez Święte Księgi o tym kąkolu na którego FUNDAMENCIE są zbudowane – a Chrystus finalnie zniszczy je WSZYSTKIE.

Zatem przejdę teraz do ukazywania czym jest u charyzmatyków ten chrzest wodny.

CHRZEST „WODNY” W KOŚCIELE ZIELONOŚWIĄTKOWYM

chrzest_zielonoswiatkowcy

Kościół zielonoświątkowy uważam zaraz po katolicyźmie, największym rakiem duchowej akcji zwodniczej szatana w Polsce. Jest to ruch bardzo niebezpieczny ponieważ w katolickiej Polsce największe zbiera żniwo, plonu który odstąpił od papieskich szatańskich doktryn. Kościoły zielonoświątkowe w całej Polsce rozkwitają z powodu, że ich MATKA – kościół katolicki – powoli wyludnia się… A że my jako Naród jesteśmy silnie wierzącymi ludźmi w istotę Boga – niestety pod pozorem idealnej harmonii chwalenia Boga – dajemy się zwieźć charyzmatycznej MAGII kościoła zielonoświątkowego.
Kiedyś mogłem jedynie „na sucho” wnioskować odnośnie indoktrynacji zielonoświątkowej nauki lecz od stycznia tego roku przekonałem się na własnej skórze, że to co uważam o tym kościele – jak i innych charyzmatycznych – jak najbardziej było i JEST SMUTNĄ PRAWDĄ. Mam tu na myśli moją korespondencję do pewnego zielonoświątkowca, który ma na youtube największą ilość chrześcijańskich filmów, które pozwalały mi również odkrywać prawdę jeszcze przed spotkaniem Pana jak i do tej pory. Postanowiłem mu podziękować i poznać się oraz… poinformować, że również ma wiele filmów zwodniczych – ale to miałem zrobić dopiero później w delikatnym stopniu by nie wywoływać niepotrzebnych zgrzytów. To jak nasza rozmowa/korespondencja przyjęła obrót sprawy jest FUNDAMENTALNYM przykładem na dalszą PSYCHOMANIPULACJĘ /INDOTRYNACJĘ , która już nie dokonuje się przez księży lecz pastorów charyzmatycznych. Miałem  tutaj to opisać ale gdy przeglądałem ten OBSZERNY materiał naszej rozmowy postanowiłem, że poświęcę temu NASTĘPNY, osobny wpis.

Również drodzy Czytelnicy sytuacja z Czytelniczką bloga kesją jest jakże adekwatna do omawianego powyżej mojego doświadczenia. kesję musiałem zablokować ponieważ NA KAŻDYM kroku chciała WYMUSIĆ na mnie – oraz na Was – indoktrynację chrztu wodnego. Dlatego pomimo, że twierdzi, że nie należy do żadnej organizacji to mimo wszystko jest IDEALNYM przykładem, którego byliście świadkami – na Zbawienny WYMÓG chrztu ale LITERALNEGO WODNEGO. Na własne życzenie została zablokowana. Dla tych, którzy nie czytali jej komentarzy i moich poniżej podaję SEDNO sytuacji: (całość naszej dyskusji możecie przeczytać w komentarzach pod artykułem ” Wcześniejsze komentarze w „O mnie” „)

Jest to ta najważniejsza część odpowiedzi do kesji, w dniu 26.03.2015 o 10:21

kesja_kom1

Rozwój sytuacji nastąpił 2 dni później gdy napisałem:

kesja_kom2

W końcówce mojej odpowiedzi nadal dałem szansę kesji:

kesja_kom3Jak możecie zobaczyć kesja do tej pory NIE odpowiedziała NAM na pytanie a tak ZACIEKLE broniła swoich dogmatów! Czyż nie jest to absurd?? Ja z PEŁNĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ powołuje się na SAMEGO BOGA – JEGO SŁOWO BOŻE – i przychodzi na mój blog jakaś osoba i WMAWIA, że ja się mylę i próbuje GMATWAĆ Prostą Drogę Zbawienia naszego Zbawiciela a… nawet NIE ma ODWAGI – wziąźć ODPOWIEDZIALNOŚCI za swoje słowa!
Jeśli się mylę CZEKA MNIE WIELKA KARA BOŻA – przez którą NA PEWNO nie wejdę do Królestwa Bożego a zostanę POTĘPIONY NA WIEKI! Jeśli się mylę.
Co ciekawe w tej sytuacji z kesją to jest to, że w momencie gdy pisała GORLIWE komentarze na temat chrztu WODNEGO – praktycznie codziennie wchodziła na blog – czytając artykuły i komentując. Lecz gdy tylko na JEJ życzenie musiałem zablokować komentarze – nagle nie wchodzi na blog. Przynajmniej tak pokazuje mi dotychczasowa sytuacja i jej działalność. Teraz należy się zastanowić dlaczego tak jest. Ja pomimo, że nie komentuje na wielu blogach, które uważam ZA ZWODNICZE – wchodzę na nie ponieważ też i prawdę piszą, którą mogę wykorzystać dla budowania się duchowego a i odkryć coś czego nie dostrzegałem wcześniej w Słowie Bożym. I to myślę, że jest naturalne dla osób pragnących poznać Boga jeszcze bardziej – odkrywać Go jeszcze pełniej :) Oczywiście nie polecam Wam akurat zwodniczych blogów – których JEST MNÓSTWO – tylko dlatego, że jesli dopiero kto poznaje ścieżkę Pana – jest na jej tropie – może zostać dość ŁATWO zwiedziony. Nie sądzę by zbieg okoliczności jak przeprowadzka itp u kesji, która by natychmiast po zablokowaniu komentarzy nastąpiła – co miałoby wpływ  na zmianę „odcisków palców internetowych”. Jest jeszcze drugi aspekt, który jest dla mnie bardzo prawdopodobny: kesja może być AGENTEM szatańskim, który ma za zadanie SIAĆ ZAMĘT i FAŁSZYWE DOKTRYNY. To ewidentnie ROBIŁA, jeśli tylko poczyta się jej komentarze. Cel nadrzędny w komentarzach to: ukazanie, że ja się mylę i MUSIMY być ochrzczeni LITERALNIE WODĄ. To nie ulega wątpliwości.
Natomiast jeśli uważacie, że przesadzam z tym agentem to znaczy, że nie wiecie jak ich jest dużo i co przez nich się dzieje na innych forach, blogach chrześcijańskich.

Również nie sposób pominąć innego użytkownika ” Ben „, który jeszcze wcześniej dawał insynuację do MUSOWEGO przyjęcia chrztu WODNEGO. Co ciekawe jak pisze nie należy do żadnej organizacji i głosi już od 50 lat ewangelię. Po jego komentarzach i podejściu do mnie nie sposób zauważyć, że niewątpliwie czuje się MOCNY I PEWNY w swojej posłudze, którą odbiera jako swoją WYŻSZOŚĆ. Jeśli jego EGO jest takie w stosunku do mnie to aż strach pomyśleć jakie jest w stosunku do innych, którzy Biblie znają jedynie z okładki… Ale najciekawsze w nim jest to, że ten UCZONY W PIŚMIE – za jakiego niewątpliwie się uważa – ewidentnie się chce upewnić czy ja mam Ducha Bożego – czy jestem Nim prowadzony – poprzez… czyn LITERALNEGO CHRZTU WODNEGO.. Tak w rzeczy samej i tu jest ten dowód dobitnie ukazujący:

to ta część komentarza Ben’a w dniu 01.03.2015 o 21:06 do artykułu „Świadkowie Jehowy – świadkowie INNEJ ewangelii”

ben1

 

Jak widzicie dla tego już dojrzałego mężczyzny, który głosi o Bogu przez 50 lat – JA NIE BĘDĘ UZNANY PRZEZ PANA. I nie miejscie złudzeń, że według jego słów i JEGO ewangelii – kiedykolwiek będę uznany ponieważ NIE MAM ZAMIARU SIĘ CHRZCIĆ WODNYM RYTUAŁEM RELIGIJNYM. Tutaj znacie mój pogląd i nie ulega wątpliwości, ze dla Ben’a jestem stracony – no chyba, że zmocze się LITERALNIE…
Ale pomimo tego, że Ben niby nie należy do żadnej organizacji to dlatego go tu umieszczam bo idealnie pasuje do charyzmatyków. I zobaczcie jak POTWIERDZA swój sposób aby Pan „UZNAŁ” człowieka. Posługuje się DZIEJAMI APOSTOLSKIMI – czyli kąkolem szatańskim! Tu macie niesamowity przykład jak ktoś kto rzekomo studiuje i głosi Słowo Boże przez 50 lat (!!!) opiera DOGMAT /WARUNEK Zbawienia na… kimś KTO W OGÓLE NIE ZNAŁ CHRYSTUSA/Zbawiciela! Jak bardzo ten DUCH SZATAŃSKI w światowym chrześcijaństwie wywiera na nas WSZYSTKICH wpływ!
Drodzy ale PRAWDZIWE Słowo Boże ma to do siebie, że NIKT NIE JEST W STANIE przełamać JEGO MOCY – jest niczym miecz obosieczny na którego nie ma MOCNIEJSZEGO! Po moich odpowiedziach – kilku dosłownie – Ben ZAMILKŁ – rozpłynął się w eterze z jego WYNIOSŁYM EGO głosiciela ewangelii przez 50 lat… Nie myślcie, że ja go zablokowałem – bo nikogo prócz kesji tego nie zrobiłem – po prostu już nie pisze i raczej nie czyta… Jakże to smutne jak działa INDOKTRYNACJA FAŁSZYWEGO kąkolu, na którym zbudowana jest wiara światowego chrześcijaństwa. Przykład Ben’a również pokazuje dobitnie, ze i nawet WYBRANI zostają zwiedzeni. Mam głęboką nadzieję, że czyta nadal blog i otworzy oczy, że jego wiara zbudowana jest na PISAKU a nie na SKALE.

Zajmę się teraz w końcu dogmatem chrztu wodnego u zielonoświątkowców. Im bardziej zagłębiam się w ich i innych wyznań charyzmatyków to coraz bardziej dochodzę do wniosku, że takiej „wolności” doktrynowej to nie widziałem. Chodzi mi o to, że jak się czyta i ogląda ich materiały to można wiele rzeczy inaczej robić. Inni tak w kościołach nauczają a inni inaczej. Naprawdę jest to bynajmniej zatrważające bo przecież bazują na tym samym.
Ale chcę się skupić przede wszystkim na autorytetach dla wiernych zielonoświątkowych – czyli pastorów.

Czym w takim razie jest chrzest wodny w tej charyzmatycznej pladze w Polsce?

zielonoswiatkowcy_chrzest1

Jest to informacja o chrzcie na stronie kościoła zielonoświątkowego zbór EMAUS w Zielonej Górze .

Wystarczy spojrzeć na ten werset z Ewangelii Marka i wymowne logo z człowiekiem, którego zaraz zanurzy MOKRA WODA w postaci fali. Jest to jasne przesłanie, że chrzest Nowego Przymierza, który głosi Ewangelia Pana – dla zielonoświątkowców jest to WODNY LITERALNY CHRZEST. Zresztą mamy temat, nagłówek który sam mówi: „Chrzest wodny”.  Nie sposób nie łączyć wszystkich tych elementów w jedną całość, która odnosi się do chrztu o którym nasz Pan mówi właśnie w tej Ewangelii Marka.
Wydawałoby się drodzy Czytelnicy, że mamy już na wstępie jasny przekaz jak należy rozumieć chrzest wodny w świetle Słowa Bożego. Ale muszę Was rozczarować – nic bardziej mylnego. Przekonamy się w dalszej części, które znajduje się pod tym wymownym logiem:

Emaus 2

Bardzo mądre rozpoczęcie wyjaśnienia o chrzcie – ponieważ opiera się na Ewangelii Mateusza – oczywiście nie podważam w żadnym wypadku tych słów i zgadzam się z tym w 100%.
Lecz MISTRZOSTWEM jest ukazanie jaką formą jest ten chrzest po którym człowiek JEST/BĘDZIE Zbawiony – ukazanie poprzez „o czym mówią Dzieje Apostolskie”. DOKŁADNIE – mówią TYLKO Dzieje Apostolskie czyli SZATAŃSKI KĄKOL. A już ewidentną MANIPULACJĄ aby uzyskać status iż opiera się na Słowie Bożym jest fakt iż „Słowo Pana trwa na wieki” – czyli cytat z Listu Piotra, dzieki któremu Pastor co to pisał ukazuje, że Dzieje Apostolskie to są Słowa Pana. Tu macie ewidentną MANIPULACJĘ, żonglerkę, która… jak zaraz Wam przedstawię przysłowiowej „KUPY się nie trzyma”. Również chciałbym zaznaczyć, że podparcie się Listem Piotra, który jak już wspominałem w artykułach jest od wieków kwestionowany i budzi kontrowersję czy rzeczywiście Apostoł Piotr go napisał… Ale Jego listami również się zajmę oczywiście ale to w przyszłości.
Co ciekawe pastorzy niejednokrotnie mówią i zarzucają katolickim nauczycielom, że teologizują a tym samym PRAWDY się nie trzymają, głosząc absurdy. A… dokładnie to samo czynią co Wam przedstawię na tym kościele i innych.
Mógłbym się doczepić, że pastor pisze, że człowiek który się nawróci uznając Chrystusa za swojego Pana i Zbawiciela – MOŻE się nawrócić. Tak na dobrą sprawę nie może tylko MUSI zostać ochrzczony by narodzić się na nowo z Bożego Ducha aby stać się Dzieckiem Bożym – wszak na tym opiera się CAŁA OFIARA Pana.

W dalszej części zmierza pastor do sedna, czyli czym jest tak naprawdę ten chrzest dla jego ewangelizacyjnej posługi:

Emaus 3

Drogi pastorze, PRAWDZIWY chrzest nie jest jednym Z najważniejszych wydarzeń w życiu chrześcijanina. Chrzest pochodzący od Pana jest NAJWAŻNIEJSZYM wydarzeniem w życiu każdego chrześcijanina! Nie jest jednym z kilku, które są tak samo „najważniejsze” – JEST TYM JEDYNYM.
Ciekawy jestem co dla Ciebie jest jeszcze na takim samym „poziome” ważne jak ten Twój/Wasz chrzest?

Ale przejdźmy do sedna. Czym jest chrzest w wyjaśnieniu na stronie:

* nowo narodzeniem
* poddaniem się całkowicie woli Pana
* zmyciem grzechów
* publicznym przyznaniem się do Chrystusa

I tu widzimy jak na dłoni, że DOKTRYNA tego chrztu wodnego jest IDENTYCZNA jak w katolicyźmie i w prawosławiu.
I tak samo dokładnie odbywa się NIE doskonałe zbawienie według waszych doktryn. (Co już i tak ukazałem w artykule o Nowym Przymierzu).
Drodzy Czytelnicy teraz Wam pokażę co na koniec pastor napisał dzięki swojej wiedzy, którą przecież uzyskał dzięki „duchowi świętemu”:

Emaus 4

 

Drodzy teraz wkroczyliśmy na ZAWIŁĄ drogę teologii charyzmatycznej. Oczywiście ma ona swą MAGIĘ dzięki szatańskiemu kąkolowi, który jak widzicie służy pastorowi aby uzasadnić swoją HEREZJĘ. Dlaczego piszę o herezjii?

Ponieważ pastor burzy PRAWDZIWE Zbawienie dla którego Zbawiciel umarł! Burzy ponieważ ROZDZIELA „łaskę” od „chrztu”. Jest to wynikiem ZAMOTANYCH I NIEJASNYCH nauk fałszywych nauczycieli jakimi był Paweł i Łukasz – na których się ewidentnie wzoruje ten pastor i WSZYSCY INNI. I dlatego pastor KOMPLETNIE nie rozumie istoty DOSKONAŁEJ Drogi Zbawienia a tym samym jest ZWODZICIELEM. Albo może rozumie i robi to celowo…
Wszyscy pastorzy charyzmatyczni są według nich i autorytetów kościelnych – prowadzeni „duchem świętym”. Skoro tak to… jak mogą pisać TAKIE ABSURDY i HEREZJE. Pomyślcie:

Pastor pisze, że chrzest sam w sobie nie ma mocy zbawienia, gdyż łaską zbawieni są ludzie. A ta łaska „ZBAWIENNA” pochodzi od Boga.
Czyli w takim razie jak to się ma do tego co wcześniej było napisane czym jest chrzest..?
Dalej pisze, że zbawienie jest tylko i wyłącznie w Jezusie i przez Jezusa – to jest 100% racja ale NIJAK SIĘ ma do tego jak to przedstawia! Ale to co następnie napisał to już zakrawa o POLITOWANIE: „Chrzest jest zawsze symbolem tego, co już wcześniej wydarzyło się w życiu człowieka – spotkania z Jezusem i oddania Mu wszystkiego.” No tak, teraz to już nic nie wiadomo co już jest tym chrztem i jaki ma sens i co TAK naprawdę zbawia…
Zastanówcie się nad tymi kilkoma zdaniami. Czy to ma jakikolwiek sens??? Ja w tym nie widzę kompletnie sensu i ładu – bo o Mądrości Ducha Świętego nie śmiem nawet wspominać.
Pastor teraz pisze, że chrzest jest zawsze SYMBOLEM, tego co już wcześniej wydarzyło się w życiu człowieka – spotkania z Jezusem i oddania Mu wszystkiego. No cóż w takim razie jeśli ten chrzest jest TYLKO SYMBOLEM czegoś co już się wydarzyło to w takim razie gdzie jest ten CHRZEST, który Zbawia???? Ten o którym mówi, werset z Ewangelii Marka który ukazał na górnym logo artykułu?? To przecież ten sam chrzest o którym mówią WSZYSTKIE Ewangelie – a świadczy o nim Święty Jan Chrzciciel – że Pan będzie chrzcił Duchem Świętym!
Czyli podsumujmy ten charyzmatyczny BEŁKOT:
Jeśli chrzest jest symbolem co wydarzyło się wcześniej to kiedy i co oczyściło człowieka z grzechu? Kiedy i co spowodowało, że się narodził na nowo?? W którym momencie człowiek zawierzył się całkowicie woli Chrystusa??
Odnośnie opisu pastora należy tylko i wyłącznie zadać te JAKŻE ISTOTNE pytania. Pytania, które są totalnym absurdem do wcześniejszego wytłumaczenia czym jest chrzest!

Ale najważniejszy ABSURD który Wam ukaże to jest to wszystko co pisze pastor w stosunku do jego NAGŁÓWKA czyli loga z jakże wymownymi słowami naszego Zbawiciela:

„Kto uwierzy i przyjmie chrzest, będzie zbawiony” Ew. Marka

Czy możecie teraz po tym jak wyjaśnia ten nauczyciel prowadzony „duchem świętym” stwierdzić, że ten chrzest wodny i w ogóle chrzest o którym pisze pastor jest tym o którym mówi nasz Pan i nie tylko w Ewangelii Marka lecz również w Ewangelii Mateusza i Jana??
W logiczny i zgodny sposób z PRAWDZIWĄ Ewangelią – NIE ma takiej opcji!
Tak naprawdę według puenty jaką pastor zamieścił na stronie – nie ma czegoś takiego jak chrzest, który ZBAWIA lecz to tylko SYMBOL „czegoś” co już się wydarzyło wcześniej. A czym to jest i kiedy to się objawiło to chyba już każdego wierzącego zielonoświątkowca prywatna sprawa… I powiem Wam z doświadczenia studiowania tych nauk i świadectw – tak dokładnie jest. Zielonoświątkowiec i w ogóle charyzmatyczni wierni jako nowo narodzenie przypisują swoją świadomą lub i nawet nie (bo czasem dokładnie nie wiedzą „tego ” momentu) postawą podążania drogą Pana – takim świadomym uznaniem wg siebie, momentem oddania się Chrystusowi. A właśnie ten chrzest wodny jest dla nich SYMBOLEM , który POTWIERDZA i POŚWIADCZA ich wiarę w Pana – wiarę w ICH Zbawienie. Taka jest smutna prawda, na której opierają swoje domysły, momenty, czyny które ONI zrobili KU Chrystusowi. Nie wiem czy mnie dobrze zrozumieliście ale będziecie mogli tą zależność dokładnie zobaczyć w następnym artykule który będzie oparty na rozmowie z tym zielonoświatkowcem. Dla nich nie ma czegoś takiego jak PONADNATURALNY Chrzest w którym rodzisz się na nowo jako Dziecko Boże podczas OSOBISTEJ INGERENCJI samego Zbawiciela – tego czego ja doświadczyłem i zmieniło moje życie W CIAGU SEKUND/a tak naprawdę nieistniejącego czasu-czyli wieczności.
Ich pojęcie Zbawienia opiera się tak naprawdę na ludzkich czynach i wypełnianiu „schematu” kościelnej drogi zbawienia.
Może Wam się to wydawać skomplikowane ale… WŁAŚNIE TAKIE JEST! Ciężkie i zawiłe doktryny, których wytłumaczenie to sprzecznści i brak logiki o czym możecie się przekonać po świadectwie tego pastora.

Drodzy Czytelnicy zobaczmy co na temat chrztu naucza inny kościół/zbór zielonoświątkowy.
Będzie nim Centrum Ewangelii Głogów

glogow

glogow2

Jak możecie zobaczyć tytuł nagłówka brzmi „CHRZEST WODNY„.
Co ciekawe jest to, iż na tej stronie internetowej głogowskiego zboru oraz omawianego wcześniej zboru w Zielonej Górze – nie znajdziemy na stronie ŻADNYCH informacji na temat „innego” chrztu.
Są tylko WODNE chrzty, które bezsprzecznie MUSIMY przypisywać do chrztu, który odpowiada za ZBAWIENIE każdego człowieka. O ile we wcześniejszym zborze jest to tak zagmatwane, że ciężko to ogarnąć to tutaj spójrzmy co mamy.
Na pewno wymowne zdjęcie oddające charakter tego chrztu. (choć we wcześniejszym zborze mamy BEZSPRZECZNIE wymowne logo czym jest chrzest dla zielonoświątkowców – ten chrzest z Ewangelii Marka).
Na tej stronie głogowskiej mamy ewidentne świadectwo, że ten chrzest został ustanowiony przez samego Jezusa. No cóż – to jest ich świadectwo z którym oczywiście KATEGORYCZNIE SIĘ NIE ZGADZAM. Ale zajmę się tym w dalszej części artykułu.
Oczywiście mamy również ten sam fragment z Pisma Świętego, z Ewagnelii Marka, który MANIPULUJĄ by ukazać, że ten chrzest wodny jest tym, którego jeśli nie przyjmiesz będziesz… POTĘPIONY.
Koniec i kropka – to jest ewidentne i DOSADNE świadectwo tego zboru do WYMOGU tego LITERALNEGO chrztu WODNEGO.

Oczywiście nie mogłoby się obyć bez wyjaśnienia, że używane słowo „chrzcić/chrzest” w Słowie Bożym, znaczy ZANURZAĆ SIĘ. Jeśli tak  to NIE ma innej możliwości zanurzenia się jak… W WODZIE! Tak, nie ma innego dla nich i WSZYSCY (niemalże!) zindoktrynowani charyzmatycy powiedzą Ci tą samą „regułkę„. Jest to tak bardzo zakorzenione u charyzmatyków, że nie są w stanie pomyśleć w inny sposób. Nawet sami wierząc w ten chrzest zanurzający w wodzie – są tak bardzo zaślepieni, że jak Wam ukażę – popełniają błędy, które ukazują, że są inne możliwości by „odebrać” chrzest jako inny rodzaj ZANURZENIA… Jest to niesamowite bo użyje ich samego dowodu, że żyją w TEOLOGICZNYM matrixie, który nie jest oparty na PROSTEJ Drodze Zbawienia lecz zawiłej i nie doskonałej, która sama jest w sobie sprzecznością – co zresztą już dobitnie przedstawiłem Wam ukazując herezję pastora z Zielonej Góry.

Przeglądnąłem wiele stron internetowych różnych zborów zielonoświątkowych i tak na dobrą sprawę możemy w nich zobaczyć z pozoru różne określenia dla chrztu. Jedni piszą o  chrzcie wodny, drudzy o chrzcie w Duchu świętym a inni nazywają go po prostu „chrztem”.
Ale jedno w tym wszystkim jest WSPÓLNE – że na ich stronach mowa jest TYLKO o JEDNYM chrzcie.
Nie znalazłem na żadnej stronie zboru zielonoświątkowego by było jakiekolwiek rozgraniczenie chrztu wodnego od chrztu Duchem Świętym, który jest przecież ESENSJĄ Apostolskiej Ewangelii naszego Pana.

Wierni zielonoświątkowcy mogą myśleć i mówić, że chrzest wodny jest tylko symbolem dla nich i że wcześniej się nowo narodzili gdy postanowili świadomie podążać za panem i zmienić swoje postępowanie grzeszne na to – miłe dla Pana.
Ale spróbujcie iść do jakiegokolwiek pastora i powiedzieć, że „ja nie uważam, że MUSZĘ skorzystać z tej praktyki FIZYCZNEJ – RELIGIJNEJ by być bliżej Pana i aby w „pełni” zasłużyć na Królestwo Boże”. Myślę, że w większości zborów, pastorzy zakłopotaliby się taką postawą swojego wiernego. Uważam, że nie potrafiliby zbytnio sensownie odpowiedzieć – bynajmniej nie logicznie.
A wiecie czemu?

Bo musieliby „przeskoczyć” DOKTRYNĘ organizacji religijnej, która nauczyła ich i dała im AUTORYTET by mogli ją głosić.

Celowo zacząłem w artykule ukazywać nauki zborów zielonoświątkowych aby pokazać jak to różnie jest przedstawiany ten chrzest. Nie będę wklejał więcej gdyż zachęcam Was byście sobie sami zrobili śledztwo i upewnili się, jaka jest prawda.

Ale najważniejsze przecież jest to jakie jest OFICJALNE stanowisko doktryn wiary w danej organizacji.
A więc spójrzmy na bardzo ważny i oficjalny dowód w sprawie doktryn Kościoła Zielonoświątkowego w Polsce, który mamy w ich oficjalnym miesięczniku „Chrześcijanin” ( nr 07-08/2003 –link do oryginału ):

chrzescijanin1Na wstępie mamy już co oznacza „sławne” słowo babtidzo, które tak często pojawia się w przyjętym kanonie Nowego Testamentu. Oczywiście nie byłoby to tak istotne gdyby nie fakt, że tym nie tylko zielonoświątkowcy, lecz wszyscy charyzmatycy podpierają swój wodny chrzest.
Zaraz, zaraz napisałem  – wodny?
A przecież mamy w nagłówku, że to jest stanowisko w sprawie chrztu WIARY. Nie ma informacji jak w podanych powyżej dwóch zborach, że to wodny. Tak dokładnie – tu mamy oficjalnie nazwany jako CHRZEST WIARY. Drodzy Czytelnicy ale nie dajcie się zwieść…
Choć muszę przyznać, że napisane jest również, że to słowo jest używane dla obmycia rytualnego żydów, chrztu Janowego oraz..chrztu w Duchu Świętym. Do tego wrócę jak bedę opisywał czym jest dokładnie Chrzest Nowego Przymierza.

Zobaczmy w końcu dogmaty/stanowisko czym jest dla nich chrzest (kliknij obraz by powiększyć):

chrzescijanin2

Ad.1 Tutaj mamy ewidentne świadectwo, że CHRZEST WIARY jest przykazaniem Pańskim i MUSIMY je wypełnić.

Ad.2. Chrzest wiary o którym jest to stanowisko określany jest jako:
obmycie z grzechów/ zgładzenie grzechów
narodzenie się na nowo
– przyobleczenie się w Chrystusa – utożsamienie się z Chrystusem.

Ad.3 Jednym słowem stajemy się Dziećmi Bożymi (rozwinięcie pkt. 2)

Ad.4 Kompletnie nie zgadzam się z tym twierdzeniem, które jakże jest adekwatne do świadectw samych zielonoświątkowców. Dla nich jak widzicie nowo narodzenie jest procesem, który TRWA w dłuższym czasie/ na przestrzeni czasu. Ile.. z tego co wnioskuję z ich świadectw – może trwać RÓŻNIE w zależności od danej osoby.
Ale w tym najbardziej istotne jest to, że ów CHRZEST WIARY jest końcowym „efektem” nowo narodzenia. Jest to zawiłe twierdzenie, które możliwe jest TYLKO i wyłącznie za pośrednictwem szatańsko zagmatwanych nauk Pawła i Łukasza.

chrzescijanin3

Ad.6 Zgadzam się z dwoma warunkami, które tutaj są ukazane aby przyjąć Chrzest Nowego Przymierza. Pomimo, że o sytuacji z nawróceniem się i odwróceniem się od grzechu są przytoczone fragmenty tylko z Dziejów Apostolskich – oczywiście Apostolska Ewangelia o tym również mówi.
Natomiast kompletnie nie zgadzam się z 3-cim warunkiem, który jest również tylko oparty na świadectwie z Dziejów Apostolskich. Problem w tym, że Apostolskie świadectwo o tym kompletnie nie mówi – a zapewne nie jako warunek gdzie musimy POPROSIĆ o przyjęcie do zboru. Kompletnie tendencyjny dowód, który naucza, że należy być wiernym zboru/kościoła zielonoświątkowego aby otrzymać chrzest.
Czyli jednym słowem – nie należysz do zielonoświątkowców nie masz szans na Zbawienie. Czyli dokładnie taki sam „patent na Zbawienie” jaki mamy w innych organizacjach światowego chrześcijaństwa.

chrzescijanin4

Ad.9 Kompletna HEREZJA – podając list do Efezjan fałszywego nauczyciela jakim był Paweł – napisano, że jest to APOSTOLSKA nauka. Drodzy – Paweł NIGDY nie był Apostołem. Apostołów mieliśmy 12-stu i ANI „grama” więcej. Pisząc tak pokazują jak trzymają się swojego szatańskiego fundamentu.
Oczywiście, że zgadam się, że niemowlęta nie mogą być ochrzczone ze względu, że nie mogą uwierzyć w Pana.
Ale kolejny przykład iż nieważny jest chrzest udzielony osobom nienawróconym jest co najmniej zastanawiający. Dlaczego? Bo kto ma autorytet by to określić – „nieomylni ” pastorzy i Rada Starszych? Jakie kryteria będą zaważały by to określić? Zapewne wzięte z szatańskiego kąkolu…

chrzescijanin5Ad.10 Teraz wiemy dokładnie jak to skonstruowane – decyzję o tym, że możesz przyjąć Chrzest (zwróćcie uwagę, że napisany Chrzest jest z DUŻEJ litery) podejmuje Rada Starszych. Czyli jeśli Rada Starszych, która jest złożona z GRZESZNYCH ludzi – zadecyduje ,że jesteś gotowy do przyjęcia Chrztu – wtedy dopiero Bóg to zrobi. Tzn jeśli byłby to PRAWDZIWY Chrzest to by to zrobił ale jest to SZATAŃSKI chrzest, który nie ma nic wspólnego z Bogiem. Nadal wszak człowiek jest UZALEŻNIONY od drugiego człowieka – tak samo jak to miało miejsce w Starym Przymierzu. Czy jest to faktycznie Droga DOSKONAŁEGO Nowego Przymierza?

chrzescijanin6Ad.12. Materią Chrztu jest woda. Cóż za dosadne stwierdzenie. Czyż nie jest to niemalże takie samo oświadczenie jak u papieży czy prawosławnych patriarchów?
A ja myślałem, że „materią” Chrztu jest Duch Święty – o ja GŁUPI

Ad.13. Już wiecie kiedy Chrzest ma ważność – jeśli tylko jest w… WODZIE! Nie ważne czy to staw, rzeka, basen – ważne że MOKRY!
Drodzy Czytelnicy tak jak już Wam opisałem w artykule o Doskonałym Nowym Przymierzu – miejcie nadzieję, że gdy kiedykolwiek Was samochód uderzy lub dostaniecie zawału – niech to się LEPIEJ stanie w pobliżu jakiegoś „zbiornika wodnego”. Bo jeśli nie to kiepsko będzie z Waszym Zbawieniem według ZBORU zielonoświątkowego „Chrystusa”… Ah zapomniałem, jeszcze należałoby wykonać telefon do Starszych Zboru by mogli podjąć decyzję czy zasługujesz na Chrzest. A pamiętajmy, konającemu szybko czas leci…

chrzescijanin7

Ad.16. Niesamowite świadectwo, że stwierdzają w oparciu o szatański kąkol czym jest chrzest. Oczywiście muszą to stwierdzić na podstawie dziejów apostolskich ponieważ ta forma jaką oni przyjęli nie ma racji bytu w oparciu o PRAWDZIWE – APOSTOLSKIE Słowo Boże.

Ad.17. Tutaj mamy kolejny dowód, że musi być KTOŚ – człowiek, który udzieli Ci chrztu…

Ad.19. Po tym niesamowitym przeżyciu również dostaniemy „świadectwo” niczym trofeum, które będziemy mogli powiesić nad biurkiem by „błyszczało” dla innych, że jesteśmy „odrodzeni z bogiem”…
Ciekawe jest to, że takie świadectwo również przecież otrzymujemy będąc już niemowlęcymi katolikami.

Drodzy Czytelnicy czy trzeba coś więcej dopisać do tego czym tak naprawdę dla kościoła zielonoświątkowego jest ten JEDYNY Chrzest ustanowiony przez Chrystusa?
Czy jest to naprawdę DOSKONAŁA Droga Zbawienia dla której umarł nasz Zbawiciel?

Najbardziej zależy mi na tym aby w końcu wierni zielonoświątkowcy i inni zaczęli wniknąć w istotę doktryn swojego kościoła.
Drodzy zacznijcie pytać swoich pastorów odnośnie informacji, z którymi się dzielę.

Na koniec pokażę Wam jak tłumaczą dokładnie moment wodnego chrztu na swoim profilu FB- i to na przykładzie już ukazanego zdjęcia na stronie głogowskiego zboru:

glogow FB

Przymierze zawiera się z Panem Jezusem właśnie przez chrzest wodny…

Tu tak dosadnie pisze a ja się tyle produkuje…

CHRZEST „WODNY” W KOŚCIELE CHRZEŚCIJAN BABTYSTÓW

chrzest_babtysci

Poniżej przedstawiam Wam „Wyznanie Wiary Babtystów Polskich z  1930r.” zamieszczone na ich oficjalnej stronie, ( link do strony ):

babtysci1Już na samym początku mamy jakże ważne informacje o chrzcie:

Chrzest udzielany jest przez upoważnionego do tej czynności sługę Bożego, który w imię Ojca, Syna i Ducha Świętego jedno­krotnie zanurza wierzącego w wodzie i zaraz go z niej podnosi (Mat. 3,13-15; Mar. 1,9; Mat. 3,16; Jan 3,23; Dz. 8,36-39). Wykonany w ten sposób nakaz Boży (Ef. 4,5; Rzym. 6,5) zachowuje swoje pierwotne, głębokie znaczenie (Kol. 2,12-13).

Czyli jednym słowem – KONTYNUUJEMY nadal to co wszystkie poprzednie denominacje światowego chrześcijaństwa, które ukazałem wcześniej:
– jesteśmy uzależnieni od drugiego człowieka by przyjąć chrzest. Człowieka, który oczywiście jest upoważniony przez zapewne jakąś „Radę Hierarchów Babtystycznych”. Zauważmy, że ten grzeszny człowiek nazwany jest tutaj jako sługa Boży a więc świadczy o tym, że również Bóg „zaakceptował” go na to stanowisko.
– chrzest musi odbyć się w WODZIE. Uzasadniają to na podstawie szatańskiego kąkolu – powołując się, że to nakaz Boży (!!!)

„Chrzest jest także uroczystym oświadczeniem i zapewnieniem ze strony Boga, że przez przyjęcie chrztu człowiek ukrył się w Chrystusie Jezusie (Rzym. 6,3), to znaczy razem z Nim umarł, został pogrzebany i zmartwychwstał (Rzym. 6,4.8; patrz też Kol. 2,12-13), a jego grzechy zostały obmyte (Dz. 9,9; 22,12-13.16; patrz też Dz. 2,38) i że stał się umiłowanym dzieckiem Bożym, w którym Bóg Ojciec ma upodobanie (Mat. 3,17; Ef. 1,5-6). Chrzest powinien wywołać w człowieku ochrzczonym wyraźną i mocną świadomość uratowania i zbawienia (1 Ptr. 3,21; Dz. 8,39; 9,18-20; patrz też Dz. 6,31-34; Rzym. 6,3-11), co też Bóg sprawia przez zapieczętowanie go Duchem Świętym (Mat. 3,16; Hebr. 1,9; 2 Kor. 1,21-22; patrz też Dz. 2,38), który doprowadził go do zbawczej wiary w Syna Bożego, obdarzył mocą Jego śmierci i zmartwychwstania (Ef. 1,13).”

Ten wodny chrzest jest:
– obmyciem/zgładzeniem grzechów
– nowo narodzeniem
– odzyskaniem statusu Dziecka Bożego
– zapieczętowaniem „Duchem Świętym”

To wszystko jak sami możecie zobaczyć NICZYM nie różnie się od drogi zbawienia, którą głoszą wcześniej omawiane kościoły.
Myślę, że nie trzeba więcej komentarzy – sami oficjalnie dają świadectwo o swojej- babtystycznej – drodze ku zbawieniu.
Ale czy aby na pewno temu Zbawieniu za które umarł nasz Zbawiciel…?

CHRZEST „WODNY” W KOŚCIELE ADWENTYSTÓW DNIA SIÓDMEGO

chrzest_adwentysci

Zobaczmy jaką doktrynę chrztu głoszą na oficjalnej stronie ( link do strony ):

adwent1

adwent1

Na wstępie mamy świadectwo, że KADS wyznaje i praktykuje biblijne zasady wiary. Mogę się z tym zgodzić bo je praktykują biorąc pod uwagę, że wyznają CAŁY kanon Biblii za natchniony – łącznie z kąkolem. Także tu mają rację w oparciu o „schemat” światowego FAŁSZYWEGO chrześcijaństwa.

W tym kościele aby zasłużyć na przyjęcie biblijnego chrztu należy przejść okres nauki biblijnej oraz praktykowanie jej w życiu. Dopiero po tym okresie LUDZIE , którzy są nauczycielami w tym kościele – zadecydują czy jesteś gotowy by przyjąć „Chrzest Święty”.
Identyczny schemat jak u „konkurencji”…
Oczywiście ów chrzest praktykuje się w WODZIE poprzez zanurzenie.
Dopiero gdy zostaniesz zanurzony w wodzie – czyli przyjmiesz ten „BIBLIJNY” chrzest – jesteś uczestnikiem kościoła – wspólnoty, która określa siebie jako kościół Chrystusowy.
Tym samym nie masz szans na Zbawienie poza KADS.

Ale dokładnie czym jest ten chrzest i jakie ze sobą „skutki” niesie możemy przeczytać na ich podstronie „Zasady Wiary” ( link do strony ):

adwent2

Chrzest dla Kościoła Adwentystów Dnia Siódmego jest:
– pojednaniem z Chrystusem, czyli nowo narodzeniem gdzie staje się ochrzczony Dzieckiem Bożym
– przebaczeniem/zgładzeniem grzechów
– otrzymaniem Ducha Świętego
Oczywiście jest to wodny „symbol”…

Dostrzegacie w ich drodze do zbawienia jakieś różnice w stosunku do powyższych kościołów?
Odpowiedź jest chyba oczywista…

CHRZEST ” WODNY” W KOŚCIELE LUTERAŃSKIM

chrzest_luteranie

Sam fakt chrzczenia niemowląt/dzieci jest jakże NIE biblijny. I to nawet w oparciu o szatański kąkol.

Ale co ten chrzest „daje” swoim wiernym możemy sprawdzić na ich oficjalnej stronie ( link do strony ):
luteranie

Jak widzicie woda chrzcielna to nie tylko sama woda lecz…PRZYKAZANIE ze Słowem Bożym połączona. No cóż – szkoda mi tego w ogóle komentować.
Chrzest jest… ZBAWIENIEM. Nie ulega wątpliwości, bo jest to w nagłówku. I oczywiście niesie ze sobą zgładzenie grzechów, pojednanie z Chrystusem a tym samym nowo narodzeniem. I oczywiście potrzebujesz do luterańskiego zbawienia drugiego człowieka i to nie jednego bo też ktoś musi się upewnić, że podczas chrztu pieluszka jest czysta…
Różnic brak… koniec i kropka.

CHRZEST „WODNY” U ŚWIADKÓW JEHOWY

14.07.2012 KONGRES SWIADKOW JEHOWY STADION MIEJSKI WROCLAW CHRZEST

14.07.2012 KONGRES SWIADKOW JEHOWY STADION MIEJSKI WROCLAW CHRZEST

Chrzest Świadków Jehowy dałem tu raczej jako ciekawostkę ponieważ uważam, ze jest absurdem by nazywać ich chrześcijanami skoro nie uznają Chrystusa za Boga.
Dla nich ten chrzest jest najważniejszy by móc stać się pełnoprawnym członkiem, a raczej świadkiem powinienem napisać.
A to oznacza, że jeśli nie zanurzysz się w wodzie to… nie należysz do wybranych przez jehowę.
Poza tym ich nauki na temat chrztu są równeż zawiłe a nie mam zamiaru na tą szatańską organizację poświęcać czasu ponieważ w artykule „Świadkowie Jehowi – świadkowie INNEJ ewangelii” dobitnie pokazałem, że jehowa to nie żaden bóg tylko KŁAMCA – tj SZATAN.

PODSUMOWANIE

Drodzy Czytelnicy jest to 1wsza część artykułu, która miała na celu ukazanie jakimi naprawdę doktrynami wiary posługują się omawiane organizacje religijne i tym samym jaką drogę zbawienia głoszą.

W 2giej części ukażę czym JEST PRAWDZIWY Chrzest Nowego Prawa, który jest Doskonałą Droga Zbawienia dla której umarł nasz WSPANIAŁY Bóg.
Proszę tylko o cierpliwość ponieważ sam wrtykuł się nie napisze… 😉

Na sam koniec tej części chciałbym przedstawić adekwatną sytuację do omawianego tematu. Abyście mogli zastanowić się i rozważyć czy ta droga zbawienia głoszona przez omawiane kościoły jest SPRAWIEDLIWA i DOSKONAŁA.

Poniżej przedstawiam przykład do rozważenia (zakładamy, że nie byłem nigdzie ochrzczony i nie należę do żadnej organizacji – żyję jak chce…):

„Drodzy Czytelnicy załóżmy, że idę sobie chodnikiem, który jest obok ulicy. Idę w piękny słoneczny dzień na spacerek tym chodnikiem, który prowadzi pomiędzy dwoma osiedlami, piękną alejką.

Nagle słyszę pisk opon i ledwo co się odwracam i czuję przerażający ból UDERZENIA! Tracę świadomość, ciemność przed oczami, nie wiem gdzie jestem…
Okazało się, że ktoś stracił kontrolę nad samochodem i zjechał na chodnik i uderzył we mnie z wielkim impetem.
Jestem w STANIE AGONALNYM. Czuję, że umieram. Czuję, że tracę oddech życia… czuje, że za moment przegram walkę o życie ziemskie…”

Jakie według doktryn prowadzących do zbawienia omawianych organizacji religijnych mam szanse by zostać w takiej sytuacji Zbawionym a tym samym narodzić się na nowo by móc odzyskać status Dziecka Bożego i cieszyć się obiecanym Królestwie Bożym?

Czy Chrystus mógłby stworzyć taką właśnie drogę do Zbawienia?

Czy jest to DOSKONAŁE Prawo, które polega na DOSKONAŁYM pojednaniu Boga z człowiekiem?

Zapraszam Was gorąco do podzielenia się własnymi spostrzeżeniami odnośnie zagadnienia jakże ważnego w stosunku do tematu artykułu.

Proszę Was abyście skoncentrowali się na informacjach, które poruszyłem w tej części a nie na tym czym jest faktycznie Chrzest Nowego Prawa ponieważ dokładnie opiszę Go w drugiej części artykułu. Proszę o cierpliwość i wyrozumiałość, że każdy artykuł wymaga naprawdę sporo czasu by napisać.

Dziękuje Wam za to że jesteście i dzielicie się ze znajomymi/Rodziną PROSTĄ i DOSKONAŁĄ Drogą Zbawienia naszego Pana, którą głoszę w oparciu o CZYSTĄ Ewangelię. Życzę Wam wytrwałości w szukaniu PRAWDY – którą jest TYLKO CHRYSTUS!

2 Comments. Leave new

Cieszę się że mogłem trafić na twego bloga bo rzeczywiście otwiera oczy , jakby łuski opadły a jednocześnie ubolewam jak wśród ludzi brak samodzielnego i logicznego myślenia ( na co zresztą nasza wspaniała edukacja szkolna wywiera oczywisty wpływ a jak wiemy kto za tym stoi), raczej realizuje się plan tylko nie pytaj tylko nie myśl MY ci powiemy co robić jak myśleć jak żyć! Po tym artykule nasunęła mi się myśl i to już dawno.. co z ludźmi którzy nigdy nie słyszeli o Zbawicielu? Wiem tylko tyle że krk tłumaczy taki wypadek np. samochodowy tym, że masz zawsze czuwać to tyle znaczy być w łasce uświęcającej pomijam już to że, nie wiadomo i nie jest się pewny czy ją akurat mam…czy czasem gdzieś nawet nieświadomie straciłem.. po drugie nie doświadczyłem takiej sytuacji więc nie wiem co przeciętny człowiek myśli go powoli umiera….co mu przychodzi na myśl. Adwentyści troszkę mnie rozbawili z tą radą starszych jako ciało decyzyjne czy mogę wstąpić do organizacji:) nie wiem jak oni to stwierdzają ale po wyglądzie to naprawdę nikt nie jest wstanie określić jaki jest dany człowiek, załóżmy że będę się maskował i udawał pobożnego a w środku w myślach będę nazywał ich idiotami i im złorzeczył, i takich paru w głosowaniu stwierdzi po prostu TAK lub NIE absurd totalny! Widać właśnie pychę i bute tych ludzi (cecha oczywiście szatana). Lucyferianizm właśnie głosi i dąży motto ” I CZŁOWIEK STAŁ SIĘ BOGIEM” A PROCES JAWNY TEGO ZJAWISKA ROZPOCZOŁ SIĘ OD EPOKI ODRODZENIA CZYLI HUMANIZMU POPRZEZ OŚWIECENIE ZMIERZAJĄCY WŁAŚNIE DO TRANSHUMANIZMU GDZIE CZŁOWIEK DĄŻY DO DOSKONAŁOŚCI POPRZEZ CIAŁO A PRZEZ TO DO NIEŚMIERTELNOŚCI! Jak pamiętamy z Księgi rodzaju Szatan mówił „na pewno nie umrzecie” tak teraz liczy na zapomnienie tego u ludzi i powie „przywrócę, dam wam nieśmiertelność” ale to tylko moje przypuszczenia trochę poparte faktami przecież (genetyka, cybernetyka, biotechnologie i tp.., zapewne ludziom służyć nie będzie ta wiedza). Chrystus mówił kto wierzy we mnie i trwa we mnie, zachowuje moją naukę i przykazania i to jest właśnie podstawa żeby nie dać się wkręcić w zawiłe kręte pełne pułapek ścieżki, jest więc oczywistym, że prawda jest tylko jedna jakiejkolwiek dziedziny by nie dotyczyła jest prosta i jednoznaczna dla wszystkich! Twoje dowody powalają wszystkich na kolana pod ciężarem zawiłości i nie logiki toteż właśnie na tym blogu nie ma trolli czyli chwastu i kąkolu! niech Zbawiciel ukazuje ci prawdę która oświeca !

Odpowiedz
Rafał Kudrański
8 maja 2015 09:40

Michał cieszę się, że dostrzegasz PROSTĄ Drogę Zbawienia ponieważ… zapewne wyrzuciłeś indoktrynację szatańskiego kąkolu ze swojego umysłu. Ale najpiękniejsze jest to, że dzięki blogu poznałem naprawdę Biblijnych Chrześcijan, którzy pragną PRAWDZIWEJ Ewangelii a tym samym wierzą w PRAWDZIWEGO BOGA.
Co do ludzi, którzy nigdy nie słyszeli o Zbawicielu to wiem, że Pan SPRAWIEDLIWIE osądzi ich. I to też się tyczy dzieci, które umarły czy przez aborcję czy przez choroby – napiszę o tym artykuł bo mam go w głowie a i Słowo Boże daje nam też po części odpowiedź :) – ale na pewno Pan jest SPRAWIEDLIWY więc nie musimy się martwic o nich :)
Jeśli chodzi o Twoje wytłumaczenie krk odnośnie uderzenia samochodem we mnie to pamiętaj, że dajesz przykład GDY ktoś jest już OCHRZCZONY a więc jest katolikiem. Pomijam fakt, że większość 95% katolików w „łasce” jest tylko pewnie w święta – i TYLKO TE DNI…
Ale gdybym nie był katolikiem to nie mam szans na Zbawienie wg ich doktryn bo za 25 sekund umrę a nikt mnie nie ochrzci mokrą wodą przecież… a to jesT WARUNEK zbawienia dla nich – jak i innych kościołów które opisałem.
To nie są tak na dobrą moje dowody – najśmieśniejsze jest to że to są ICH dowody, które ukazują że są FAŁSZYWYMI – SZATAŃSKIMI kościołami – a ja tylko dzięki Panu ukazuje ich KŁAMSTWA i MANIPULANCTWO w sposób z którym uważam, że NIE ma polemiki. Przynajmniej w logiczny i NORMALNY i MĄDRY sposób. I dlatego nie ma ataków i nawet prób na to co piszę – a przeciez mogą się wykazać aby pokazać ŻE JA SIĘ MYLĘ – wszak komentarze można pisać a nikogo nie zablokowałem prócz kesji. PRAWDA jest jedna i NIKT Z NIĄ nie wygra – a ja na Nią się powołuje i NIC NIE DODAJE I NIC NIE ODEJMUJE i to jest SEDNO nauczania ku Chwale naszego Zbawiciela!
Pozdrawiam i życzę Ci miłego weekendu.

Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Protected with IP Blacklist CloudIP Blacklist Cloud